საგანი: ქიმია
კლასი:
IX
საგნის მასწავლებელი:
ნანა ბარათელი
კალენდარული გეგმა
|
№
|
თემის
სახელწოდება
|
სასწავლო
დროის ხანგრძლივობა. საათების რაოდენობა
|
ჩატარების
დრო
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
|
VIII
კლასის მასალის
მიმოხილვა
I
თავი. რაოდენობრივი
გაანგარიშებები ქიმიაში
1.1 ნივთიერების
რაოდენობა. მოლი
1.2 მოლური
მასა
1.3 აირად
ნივთიერებათა შორის მიმდინარე რეაქციები
1.4 აირის
მოლური მოცულობა
1.5 რომელი
აირია უფრო მძიმე
1.6 რა
რაოდენობრივი თანაფარდობით ურთიერთქმედებს ნივთიერებები
1.7 როგორ
ამოვხსნათ გასაანგარიშებელი ამოცანა ქიმიაში
1.8 ექსპერიმენტული
სამუშაო
1.9 მოსწავლეთა
ცოდნის თვითშეფასება
1.10
მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება
II
თავი. მეტალები
და არამეტალები
2.1 სად მდებარეობს მეტალები პერიოდულ სისტემაში
2.2. მეტალების ფიზიკური თვისებები
2.3. სუფთა მეტალი თუ შენადნობი
2.4. რომელი მეტალია უფრო აქტიური
2,5. პრაქტიკული მეცადინეობა
2.6 როგორ ურთიერთქმედებს მეტალები წყალთან
2.7.მეტალების კოროზია
2.8. განიცდის თუ არა ყველა მეტალი კოროზიას
2.9. არამეტალების შესახებ
2.10. შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა
2.11. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შეფასება
III
თავი. ნაერთთა
კლასები
3.1 ოქსიდის
ფორმულა და პერიოდული სისტემა - როგორ მიიღება
ოქსიდი
3.2. ოქსიდების თვისებები
3.3. რა თვისებები აქვს მჟავებს
3.4. რა თვისებები აქვს ფუძეებს
3.5. როგორ მიიღება მჟავა და ფუძე
3.6. როგორ მიიღება მარილი
3.7. რა თვისებები აქვს მარილებს
3.8. მარილები პრაქტიკაში
3.9. რა კავშირია მარტივ და რთულ ნივთიერებებს შორის
3.10. გაანგარიშებები ქიმიური ფორმულის მიხედვით
3.11. გაანგარიშებები ქიმიური ფორმულის მიხედვით
3.12. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება
IV
თავი. ქიმიური
რეაქცია და ენერგია
4.1.სითბო და ქიმიური რეაქცია
4.2. როდიის არის რეაქციის ტოლობა თერმოქიმიური
4.3. ნახშირწყალბადი და სითბო
4.4 რა არის ნავთობი
4.5. რა არის თბოუნარიანობა
4.6. როგორ შევაფასოთ საწვავი
4.7.ნავთობი და ბუნებრივი აირი
როგორც ნედლეული
4.8. წყალბადი და ენერგეტიკა
4.9. ენერგია და ქიმიური რეაქცია
4.10. გალვანური ელემენტი
4.11. რა არის პოლიმერი
4.12. ქიმიური ტექნოლოგია
4.13. მოსწავლეთა ცოდნის დონის
შემოწმება
V
თავი. გარემო ქიმიის თვალსაზრისით
5.1 რა აბინძურებს ჰაერს
5.2. სათბურის ეფექტი
5.3. რას ნიშნავს ჰაერის ხარისხის კონტროლი
5.4 მჟავა წვიმები
5.5.როგორ შევამციროთ ნიადაგის მჟავიანობა
5.6რას ნიშნავს წყლის სისუფთავის კონტროლი
5. 7. წყლის ხარისხის განსაზღვრა ქიმიური ანალიზის მეთოდებით
5.8. როგორ ავიცილოთ წყლის დაბინძურება
5.9. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება
|
8 სთ
1 სთ
1სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2
სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий