X კლასი

საგანი:  ქიმია
კლასი:   X
საგნის  მასწავლებელი: ნანა ბარათელი
                                                                         კალენდარული გეგმა





თემის სახელწოდება



სასწავლო დროის ხანგრძლივობა. საათების რაოდენობა

ჩატარების დრო
1
2
3
4





1.
2.
3.
4.
5.
6.

7.
8.
9.

10.

11.

12.



13.
14.

15.
16.


17.
18.
19.
20.
21.







22.
23.
24.
25.
26.

27.
28.

29.

30.
31.
32.
33.
34.

35.
36.

37.
38.




39.
40.
41.

42.
43.
44.
45.
46.



47
48.
49.

50.
51.

52.
53.
54.

55.
56.
57.
58.
59.

60.
61.
62.


63.

64


65
66
67




I თავი. ატომის აგებულება და პერიოდული სისტემა
1.1.            ატომიდან ატომამდე
1.2.            იზოტოპები
1.3.            ატომთა სახეობა - ქიმიური ელემენტი
1.4.            ელექტრონის მდგომარეობა ატომში
1.5.            ელექტრონული შრის სტრუქტურა
1.6.            ენერგეტიკული დონის სტრუქტურის გამოსახვა
1.7.            Dქვედონე ელემენტის ატომში
1.8.            კვანტური რიცხვები
1.9.            პერიოდული სისტემა და ატომის ელექტრონული აგებულება
1.10.        ატომის ელექტრონული აგებულება და თვისებათა პერიოდული ცვლილება
1.11.        იონიზაციის ენერგია და პერიოდული სისტემა
1.12.        მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება

II თავი. ატომის ელექტრონული აგებულება და ქიმიური ბმა
2.1. რა არის ქიმიური ბმა
2.2. რამდენი კოვალენტური ბმის დამყარებაა შესაძლებელი მოლეკულაში
2.3. მარტივი და ჯერადი ბმა
2.4. კოვალენტური ბმა და ელექტროუარყოფითობა
2.5. ჰიბრიდიზაცია
2.6. რა არის იონური ბმა
2.7. მეტალური ბმა
2.8. წყალბადური ბმა
2.9. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება




III თავი. იონური მიმოცვლის და ჟანგვა-აღდგენის რეაქციები . ელექტროლიზი

3.1 . ჟანგვის რიცხვი და ვალენტობა
3.2. ჟანგვის რიცხვი და პერიოდული სისტემა
3.3. ჟანგვა-აღდგენის რეაქცია
3.4.ჟანგვა-აღდგენის რეაქციის ტიპები
3.5. ელემენტის ჟანგვის რიცხვი და ჟანგვა-აღდგენის უნარი
3.6. ელექტროლიტი თუ არაელექტროლიტი
3.7. რა ხდება ელექტროლიტის წყალში გახსნისას
3.8. მჟავას, ტუტისა და მარილის ელექტროლიტური დისოციაცია
3.9. ძლიერია თუ სუსტი ელექტროლიტი?
3.10. რა არის იონური რეაქცია
3.11. გახსნილი ნივთიერების მასური და მოლური წილი
3.12. ელექტროლიზი
3.13. ელექტროლიზის რაოდენობრივი დახასიათება
3.14.როდესაც ანოდი ხსნადია
3.15.მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება

IV თავი. ქიმიური რეაქციის სიჩქარე. ქიმიური წონასწორობა

4.1ქიმიური რეაქციის სიჩქარე
4.2, როგორ ვმართოთ ქიმიური რეაქცია?
4.3. ქიმიური რეაქციის სიჩქარე და ტემპერატურა
4.4. რა არის კატალიზატორი და კატალიზი
4.5. მოქმედ მასათა კანონი
4.6.შექცევადი და შეუქცევადი რეაქციები
4.7. ქიმიური წონასწორობა
4.8. ქიმიურ წონასწორობაზე მოქმედი ფაქტორები
4.9. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება


V თავი.  არამეტალები
5,1. წყალბადი
5.2. ჟანგბადი
5.3. ზოგადი ცნობები VII ჯგუფის ელემენტების შესახებ
5.4. ქლორი
5.5. ზოგადი ცნობები VI ჯგუფის ელემენტების შესახებ
5.6. გოგირდი
5.7. გოგირდის ნაერთები
5.8. . ზოგადი ცნობები V ჯგუფის ელემენტების შესახებ
5.9. აზოტი
5.10. ამიაკი
5.11. აზოტმჟავა
5.12. ფოსფორი
5.13. ზოგადი ცნობები IV ჯგუფის ელემენტების შესახებ
5.14.ნახშირბადი
5.15. სილიციუმი
5.16. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება

VI თავი.  მეტალები
6.1. ზოგადი ცნობები I ჯგუფის ელემენტების შესახებ
6.2. . ზოგადი ცნობები II ჯგუფის ელემენტების შესახებ. . კალციუმი, მაგნიუმი და მათი ნაერთები
6.3.ალუმინი. ალუმინის ნაერთები
6.4.რკინა.  მანგანუმი
6.5. მეტალთა ძაბვის ელექტროქიმიური მწკრივი
6.6. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება










1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ

1 სთ



1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ







1 სთ
1სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ




1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ


1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ


1 სთ

1 სთ


1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ









Комментариев нет:

Отправить комментарий